dilluns, 9 de juliol del 2018

Experiència del pacient: debats i propostes





Segons Beryl Institute, l'experiència del pacient es compon de la suma de totes les interaccions que les persones tenen amb les organitzacions sanitàries, emmarcades per la seva cultura, la qual influeix en les seves percepcions a través de tot el procés clínic. En aquest recull, alguns dels col·laboradors del blog ens ho expliquen.


Estat de l’experiència del pacient a escala mundial
El mes de juliol passat es van publicar oficialment els resultats de The State of Patient Experience 2017, un estudi portat a terme..
Llegir més


Mesurant l'efectivitat i el valor de la pràctica clínica
A les “XIV Jornadas de la Fundación Signo” de la setmana passada, Jens Deerberg-Wittram, Director de Boston Consulting...
Llegir més



Armes de distracció massiva en el món de la salut
Quan anem a la consulta d'un professional sanitari hi ha constants que es repeteixen: bates blanques, lliteres, aparells per prendre..
Llegir més


La metodologia Lean per millorar l'experiència del pacient
Hi ha mètodes de gestió que han demostrat la seva utilitat en el sector industrial i s’han acabat incorporant al sector sanitari...
Llegir més


Compartir la taula de les decisions: un pas més en l’experiència del pacient
Durant aquestes festes nadalenques molts de nosaltres hem...
Llegir més


Comptar amb pacients i equips multidisciplinaris per resoldre problemes reals
En un article de l’abril de 2015 revisava la metodologia...
Llegir més




Jordi Varela
Editor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada