Most executives will admit that their innovation engine doesn't hum the way they'd like it to http://t.co/PcIRzrjpVB pic.twitter.com/H8qLjOtKnJ
— Harvard Biz Review (@HarvardBiz) noviembre 20, 2014

- Primer mes. Cal definir si es tracta d'innovar en el cor business (millorar el que fem), o d'idees que van de fer coses noves (obrir mercats).
- Segon mes. Focalitzar esforços per fer petites proves pilot.
- Tercer mes (primera part). Generar un equip petit i entusiasta per desplegar la innovació.
- Tercer mes (segona part). Crear mecanismes per protegir la implementació dels nous projectes.
Els equips professionals acostumen a tenir una capacitat innovadora innata, i l'assumpte és com afavorir que aquestes qualitats esdevinguin projectes transformadors, i segons els autors de l'article, cal generar una "innovative factory" de tipus fast-track (90 dies de prova) que permeti que les bones idees siguin encoratjades, identificades, compartides, revisades, prioritzades, pressupostades, implementades, recompensades i celebrades.

La majoria dels professionals sanitaris tenim incorporada de sèrie la capacitat innovadora i, llavors, es preguntaran, per què en alguns equips és tan difícil canviar les coses? Doncs, la resposta, moltes vegades és cultural, o de clima laboral. Quants cops davant d'una bona idea no hem sentit allò de: "Això aquí ja fa temps que ho fem", o bé "Estem massa ocupats per pensar en innovacions", com els passa als legos que empenyen el carro amb les rodes quadrades.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada