Segons Beryl Institute, l'experiència del pacient es compon de la suma de totes les interaccions que les persones tenen amb les organitzacions sanitàries, emmarcades per la seva cultura, la qual influeix en les seves percepcions a través de tot el procés clínic. En aquest recull, alguns dels col·laboradors del blog ens ho expliquen.
Decàleg del pacient
S'imaginen començar una història clínica en un entorn hospitalari amb la frase següent?: "És mare de tres fills, professora retirada...
Llegir més
Always Events per a l'atenció centrada en la persona
Què voldríem que passés si nosaltres, les nostres famílies o els nostres amics haguessin de ser atesos en un centre de salut?...
Llegir més
Què volen els pacients? A propòsit dels 8 principis pickerians
El 1988, el Picker Institute va encunyar el terme “atenció centrada en el pacient”, i va començar la seva tasca amb una investigació...
Llegir més
El repte dels 15 passos
Diuen que des de fora els problemes es veuen d'una manera diferent. Quantes vegades hem sentit o dit aquesta frase a la...
Llegir més
Al final tot passa per la confiança…
Les llibreries són importants, encara. Malgrat les xarxes socials i l’allau d’informacions, les bones llibreries encara són una font...
Llegir més
Com construir una experiència àgil per al pacient?
El nostre entorn està sotmès a canvis constants als quals les organitzacions tracten d'adaptar-se transformant-se en institucions...
Llegir més
Demanem als pacients que canviïn els seus hàbits, però, i nosaltres?
La gestió del canvi cultural és un dels factors més crítics en la...
Llegir més
Narrativa, expectatives i resultats rellevants per als pacients
En començar la residència, durant les guàrdies experimentava una certa frustració amb pacients als quals, malgrat haver-los fet una...
Llegir més
Jordi Varela
Editor
S'imaginen començar una història clínica en un entorn hospitalari amb la frase següent?: "És mare de tres fills, professora retirada...
Llegir més
Always Events per a l'atenció centrada en la persona
Què voldríem que passés si nosaltres, les nostres famílies o els nostres amics haguessin de ser atesos en un centre de salut?...
Llegir més
Què volen els pacients? A propòsit dels 8 principis pickerians
El 1988, el Picker Institute va encunyar el terme “atenció centrada en el pacient”, i va començar la seva tasca amb una investigació...
Llegir més
El repte dels 15 passos
Diuen que des de fora els problemes es veuen d'una manera diferent. Quantes vegades hem sentit o dit aquesta frase a la...
Llegir més
Al final tot passa per la confiança…
Les llibreries són importants, encara. Malgrat les xarxes socials i l’allau d’informacions, les bones llibreries encara són una font...
Llegir més
Com construir una experiència àgil per al pacient?
El nostre entorn està sotmès a canvis constants als quals les organitzacions tracten d'adaptar-se transformant-se en institucions...
Llegir més
Demanem als pacients que canviïn els seus hàbits, però, i nosaltres?
La gestió del canvi cultural és un dels factors més crítics en la...
Llegir més
Narrativa, expectatives i resultats rellevants per als pacients
En començar la residència, durant les guàrdies experimentava una certa frustració amb pacients als quals, malgrat haver-los fet una...
Llegir més
Jordi Varela
Editor
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada