dilluns, 23 de juliol del 2018

Promovent l'atenció centrada en les persones


Segons l'Institute of Medicine a "Crossing the Quality Chasm" (2001), l'atenció centrada en les persones és la provisió de serveis sanitaris que és respectuosa amb les seves preferències, les seves necessitats i els seus valors, i a més garanteix que aquesta política es mantindrà al llarg de tot el procés clínic. Aquesta definició és molt apropiada per a les inauguracions dels esdeveniments sanitaris, però al blog anem més lluny i busquem com portar-la a la pràctica clínica.


El monòleg del pacient
Quan les persones demanen hora per anar al metge és perquè tenen coses a dir, algunes, poques i precises, mentre que d'altres...
Llegir més


Incentius per canviar hàbits no saludables: funcionen? són ètics?
En una entrada anterior us vaig parlar de l'ús d'incentius...
Llegir més



La revolució dels pacients segons Víctor Montori
Víctor Montori, professor de medicina i diabetòleg de Mayo Clinic, el 2016 va crear "The Patient Revolution"...
Llegir més


El diagnòstic centrat en el pacient
Des de fa anys, aquest blog ha dedicat moltes línies a les decisions clíniques compartides. Fa poc, al British Medical Journal...
Llegir més


Atenció basada en el valor: la perspectiva del pacient
Cada vegada hi ha més organitzacions que adopten el nou model de l’atenció sanitària basada en el valor o value-based health care...
Llegir més



Jordi Varela
Editor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada