dilluns, 30 de juliol del 2018

Qualitat i seguretat del pacient: un repte ètic


Segons European Foundation for Quality Management (EFQM), l'excel·lència és aconseguir i mantenir nivells elevats d'eficiència i de resultats d'acord amb les expectatives de tots els implicats. Aquest és un assumpte que ens ha ocupat durant el curs, i com a mostra els hem seleccionat els següents posts:


Qui és responsable de prestar una atenció de qualitat i segura?
Recentment Chris Ham i Don Berwick han defensat que els equips de professionals que atenen els pacients són els principals...
Llegir més


International Forum in Quality and Safety in Healthcare, Amsterdam, 4-5 maig 2018
Els dies 4 i 5 de maig ha tingut lloc l'International Forum on Quality...
Llegir més



Acabem amb la frase "Això sempre s'ha fet així"
Cada vegada hi ha més veus que defensem que el nostre model actual d'atenció sanitària ha de millorar...
Llegir més


La gestió dels conflictes en les organitzacions sanitàries, un estàndard de qualitat
És una evidència que les organitzacions sanitàries són de les més...
Llegir més




Jordi Varela
Editor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada